Nattgästerna.

Hej och hå farbror blå. 
Barnen och Tessa kom igår vid tolvtiden, vi käkade pannkakor sedan åkte Tessa hem. Barnen lekte en stund sedan packade vi in oss i bilen och åkte till Smedjebacken och lekte med Niklas och barnen samt BADADE! Äntligen har jag fått bada, Gud vad varmt det var! Trodde verkligen inte det skulle vara så varmt. Den enda som inte badade var Melvin och Elias. Annars var både jag, Johan, Tilla, Niklas och Emil i sjön. Efter de så åkte vi hem, åt kvällsis och kikade på film. Sen sov vi alla fyra som små grisar. 


Halv åtta imorse kom båda två och la sig bredvid oss. Vi talade lite en sväng där om hur natten gått sen gick vi ner och åt frukost. Nu spelar dom spel mina fina och jag håller på att kliar sönder kroppen då jag har stora blaffor på armarna, blev visst biten av något igår. 

Kommentarer
Postat av: Skogsraah ☾

Mysigt :)

Svar: De var det :)
Madelene Holmström

2015-08-25 @ 15:48:45
URL: http://skogsraah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0