Skynda fynda..!

Igår var jag och Johan in till Kupolen och strosade runt. Gick in på Skohuset då de var REA mest överallt på kupan så tänkte införskaffa mig nya skor. De gamla har sett betydligt bättre dagar då de är håliga och sulan börjar ge upp. Varit underbara tjänare men de behövdes bytas ut. Sagt och gjort! 


Så de som står längst ner (alltså de svarta/lila) är de gamla galet slitna promenadskorna. De lila/rosa är de nya och låt mig säga att jag är helt förälskad! Fyndade dessa för 124,50:- på Skohuset! Nästan varit värt att köpa två par! Haha men det gjorde jag inte. 

Lyckades även hitta på klistermärken som jag kommer att visa i part 3 av SDHB serien jag har här på bloggen. Det inlägget kommer nog att komma upp ikväll alternativt imorgon. Tänkte även spela in en ny video också! Hej och hå.. 

Kommentarer
Postat av: Bellah

Men så snygga!

Svar: Verkligen :D
Madelene Holmström

2015-08-09 @ 22:38:04
URL: http://bellah.for.me
Postat av: Jenny

Riktigt fina!

Svar: Visst är dom! Rena drömmen!
Madelene Holmström

2015-08-11 @ 18:07:53
URL: http://ordibilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0