Ute med djuren.

Länge sedan nu, jag vet. Men de har varit oerhört hektiskt nu senaste veckan. Fredag till Söndag hade vi som sagt övernattning av Niklas och tre hundar, sen på söndag kväll så hamnade mitt hjärta på sjukhus och var där till måndag eftermiddag. Efter de har vi helt enkelt försökt komma tillbaka till vardagen igen då sömnen förstördes för både mig och Johan samt att det är mediciner som ska tajmas och så. Så det har som sagt varit rätt så hektiskt, men nu börjar det äntligen ordna upp sig. 

Imorse packade vi in oss och hundarna i bilen och började vår roadtrip. Så just nu är vi i Almunge. Niklas med familj och så någon till från kullen är här, hundarna ska få testas på lite olika djur. Så medan dom springer runt i hägnen ska jag ligga här i bilen och kika på tuben och bara ha de bra! (Tråkigt..) Ska kanske masa mig ut och fota lite djur om jag ser några, annars så blir jag bara  här med alla kryp. 




Kommentarer
Postat av: Skogsraah ☾

Vad mysigt :)

Svar: Verkligen :)
Madelene Holmström

2015-08-08 @ 00:21:49
URL: http://skogsraah.se
Postat av: Jinx

Mysigt! :)

Svar: Jaa definitivt :)
Madelene Holmström

2015-08-08 @ 14:55:43
URL: http://hurricanejinx.blogg.se/
Postat av: Sofie Hallgren

Jag älskar djur! fina hundar btw! :)

Svar: Jag också! :D
Men visst är dom! :)
Madelene Holmström

2015-08-08 @ 22:35:45
URL: http://www.artbysofy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0