Wreck this journal - part 3

Denna delen är lite sent uppe jag vet, varit massor på senaste. Men iallafall, här kommer de senaste kompletta sidorna i min Sabba den här boken bok. 


LÄGG OLIKA FÖREMÅL UNDER SIDAN. GNUGGA MED BAKSIDAN AV EN BLYERTSPENNA / RUBB DIFFERENT THINGS ON THIS SIDE USING A PENCIL. 

Så ja jag gjorde min egna twist av detta. Som ni kan se. Använde ett separat papper där jag gnuggade 25st tior med rosa penna. Sedan formade jag ett hjärta av det hela som faller sönder och skrev "money can't by love" vilket jag tyckte passade denna sidan. 


GÅ LOSS OCH KLOTTRA HEJ VILT. HELT VÅRDSLÖST! / SCRIBBLE WIDLY WIOLENTLY WITH RECKLESS ABANDON. 

Här använde jag en kolpenna och bara klottrade hej vilt. Bilden på burken med fjärilar i är även de linjerna inte ett dugg "raka". Ingen linje är en ren linje utan alla är klottriga. 


RITA KONTUREN AV DIN HAND / TRACE YOUR HAND 

Gjort mer eller mindre ganska så exakt här. Bara de att jag ritade min hand många gånger. Olika poser. Skrev dessutom lite roligt "prinskorvsfingrar is the SHIT!" För jag har då inte pianofingrar. Det kan jag lova er! 


HÄR SKA DU LÄGGA NÅGRA BLAD I PRESS. ELLER NÅGOT ANNAT SOM DU HAR HITTAT / PRESS FOUND LEAVES OR OTHER THINGS HERE. 

Här gjorde jag återigen min egna tolkning. En enkel blomma som betyder väldigt mycket. Varför kan ni läsa där på vänster sida i boken. 


PRESENTATION 

Well well, här är sista sidan jag kommer visa denna gången för er. Sidan där man ska skriva sitt namn en miljon (nästan) gånger samt adress och telefonnummer om man tappar boken. Sedan var det en blank sida till vänster som jag gjorde en presentation av boken på. Även döpt boken till Gertrude. 

Det var allt för denna gången! Imorgon kommer jag göra i ordning ett inlägg med videoklippet som filmades här för ett tag sedan så stay tuned! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0