Skam och återigen skam, eller?

Segast i universum på att blogga nuför tiden. Tillochmed såpass illa att Emma gett upp de där med att tjata på mig över sms. Men de är fullt upp hela tiden! Jobbar vardagarna och på helgerna har jag fullt upp med de fina. 


Har iallafall möblerat om i mitt vardagsrum igen, så har jag sålt mitt skrivbord idag. Så nu agerar pallen avlastningsplats tills dess att jag hittar det perfekta brickbordet som är min plan att ha där i hörnet. Mer än okej för mig, tror minsann det skulle bli mer eller mindre perfekt. 

Så är de bara imorgon kvar på jobbet så får jag pusta ut och andas då jag är ledig på fredag. Älskar mitt jobb! Hur kul som helst, men denna veckan har varit tung då jag spenderat den tillsammans med en förkylning, dock har febern varit hanterbar tillsammans med alvedon. Men ska sova mest hela fredagen så som jag mår nu.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0