Älskade vänner ..!

Denna semester börjar lida mot sitt slut. 
På torsdag är det tillbaka till verkligheten igen, ska bli skönt! Men har ändå haft något utav de roligaste veckorna någonsin de som varit nu. Fyllda med människor jag älskar, mina fina vänner och familjemedlemmar! 


Haft Melvin och Mathilda på övernattning också. Mysigt som få var de! Jag och Mathilda lyckades även med att se norrsken där på natten, så sjukt fränt! 

Igår hade jag kompishäng med Johan mest hela dagen, så mycket kaffe jag fick i mig då har jag nog inte fått i mig under min livstid. Ska tydligen lära mig dricka det och bli en i "gänget". Lite trångsynt om ni frågar mig, haha nej då! Märks väl om de där med kaffe blir min grej eller inte.. 

Nu ska jag iväg till Therese och (surprise!) dricka kaffe. Haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0