Klyschan: så var det äntligen helg!

Sitter här och är en allmänt nedstämd människa. Detta vädret alltså, vem beställde det? Inte rockigt för fem öre! 

För övrigt så har jag haft en kanonvecka på "nya jobbet". Är på samma skola men en helt nu position, Hjärnkontoret kämpar dag ut och dag in. Har Kalaskul men det är även oerhört krävande. Så lite helg på detta gjorde bara gott! 


Finns alltid tid för Selfies. Skrattat gott åt denna bild då det ser ut som jag typ har blond utväxt fastän jag inte har någon alls. Motsol kan göra mycket konstigheter med en. 

Efter jobbet idag åkte jag hem till moran och faran och myste lite med twinsen och världens bästa Mira! Gullungar de där sötnosarna är alltså. Fasters minsta hjärtan alla tre! 


Nej nu ska jag ta och försöka sova en sväng. Närsom man kan ta sovmorgon menar jag! För det var ett tag sedan som jag inte haft något planerat redan åtta på morgonen på lördagen. Himmelriket! Pussar och kramar till er alla där ute i cybervärlden, så hörs vi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0