Paus från vardagen..

Så var det dags för en paus i vardagen! 
Med andra ord så nalkas det helg. 

Idag har jobbet flutit på som vanligt, rätt så lugnt faktiskt. Dock har alla frågat om jag gjort något med mitt hår. Förslagen har varit allt från färgat håret till klippt eller att mitt hår har växt. De värsta med allt det är att jag bara har plattat håret idag. Det är skillnaden. Samt att jag sminkade mig imorse också, lite extra. Då jag klev upp överdrivet tidigt och hade ingenting att göra.. 


Efter jobbet ska jag vidare mot sunnansjö och pussas med mamma och pappas nya hundvalp Vera som dom hämtade hem igår. Kommer dö valpdöden, kan ni skriva upp er på! Sen blir de till att umgås med super trion (fast kvartetten) resten av helgen, ungefär som vanligt då! 

Nej nu ska jag njuta en stund till innan alla eleverna rasar in på lektionen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0