Barnvakt o sabba bok.

Fick oväntat besök så detta inlägger kommer upp betydligt mycket senare än vad som var planerat, kan bli så ibland! 

Idag har vi haft Melle och Tilla här mestadels av dagen. Vi åt mat, kikade på Ett småkrypsliv och sen åkte vi iväg och fiskade en sväng. Ingen fick napp men det var mys ändock. 


När de hade åkt hem gasade vi in till Borlänge och köpte present till Tilla som blir hela åtta år! Stora tjejen! När vi åkte hemåt ringde mamma och hux flux så var vi bjudna på tacopaj i Sunnansjö. Så hem och lasta ur bilen och vidare. Rush hit och rush dit. 

Väl hemma igen fick vi besök av Elin och M. Kikade på film och nu så har dom åkt hem och vi sitter här och bara är. Jag har gjort min egna version av Sabba den här boken. Överväger dock att åka och handla den riktiga imorgon, eller eventuellt göra min version, sen köpa den riktiga. Jag vet inte, vill haaaa

Nej nu ska här skuttas i säng oavsett. Vi hörs och syns mina vänner! Puss godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0