Topp fem!


Så var det dags för inlägget som blev beställt igår. Topp fem serier som jag ser på! Dock kan jag inte direkt säga att de kommer i en särskild ordning då jag inte har någon absolut favorit, alla är lika mycket värda i mina ögon. Eller hur man nu ska säga! Men utan att dra ut det allt längre så börjar jag nu..


Först ut kommer Chasing Life en serie om denna tjejen April som får reda på att hon har leukemi. Man får följa hennes kamp om att låta livet och familjen vara oberörd av hennes cancer. Så bra! Är nu på säsong två och alla avsnitt finns på dreamfilm. 


Pretty Little Liars. 
Vilka kan ha missat den!? Bästa serien på länge. Man får följa dessa fyra flickor genom deras liv i en liten by, dock är de förföljda av A. Nu är vi på säsong 6, även denna serie finns lite var stans på nätet. Men jag ser den på swefilmer. 


Denna serie har jag nog nästintill gråtit mest till. Den handlar om denna tjejen Elena som träffar bröderna Stefan och Damon som båda är vampyrer. Triangeldrama deluxe! Men så oerhört bra serie! Denna har släppt sex säsonger, den sjunde börjar släppas till hösten. 


Denna serien, KÄRLEK säger jag bara! Men den sägs slutat, bara första säsongen släppt men se tjänade väl inte in som förväntat. Så det verkar inte komma fler säsonger, värdelöst om ni frågar mig! För så galet bra den är! Den handlar om stalkers, att sätta fast stalkers. Så bra! Så läskigt! 


Denna serie ligger väl de flesta varmt om hjärtat. Greys, som finns i elva säsonger. Tolfte säsongen släpper nu till september. Den handlar om en hel hög läkare på Grey Sloan hospital i Seattle, kärlek drama och tårar. Denna serie har jag nog följt i alla dessa år. 

Här har ni alltså min topp fem lista, dock gällande spelande serier. Finns ju hur många som helst som är lika bra/kanske tillochmed bättre som slutat spela. Men men, dessa får ni! 

Finns det något DU vill läsa om? KOMMENTERA VAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0