förlåååååt.

Hejsan hoppsan! 
Lovade ett inlägg till igår men telefonen bara dog. Den ville inte leva något mer. Men jag har fått igång den nu, så nu kommer det! 

Jag vet av en läsare av er alla. Vem denne är alltså, så har jag idetorka så frågar jag henne vad hon vill läsa om. Som ni kan förstå har jag idetorka just nu, så vardagligt it is! 

Igår var J ner och hämtade barnen, vinkade av honom här hemma vid en tio på FM.  Träffade på dom i stan vid fyra på em. Det tar sin lilla tid! Efter det åkte vi alla till Smedjebacken till Js mamma då hon fyllde år. Åt lite tårta och barnen härjade loss med sina kusiner! 


När vi kom hem skrattades det åt vår förtjusande grill som oavsett hur mycket vi flyttar den ändå tycks hamna mitt i busken på tre sekunder. Den har någon dragningskraft. 

Vi åt korv med bröd och sedan skuttade barnen i säng. Tandfen hade även varit på besök då Tindra tappade sin tand. Men Tindra har lyckats tappat sin guldpeng så nu blir de väl metalldetektor. Woop. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0