Goda nyheter!

Hej och hå! 
Idag är en blandad dag. Det är en SUVERÄN dag då vi äntligen fått internet! Yay! Det innebär mycket mer blogginlägg, Yay! Så nu får ni mina kära läsare mer och mer att hitta när ni klickar in här! Är inte det super dunder bra? 

Det mindre bra med dagen är att min älskade sambo skulle kommit hem idag, men han fick en extra körning under sin körning så han kommer någon gång under morgondagen. Egentligen skulle han fått ännu en körning så han skulle kommit hem närmare torsdag men den flyttade han på tills efter onsdag då jag fyller år! Vilken ängel va? 


Nej nu ska jag sluta spy kärlek över bloggen, det blir allt för sliskigt då. Haha! Nu ska jag återgå till att ligga här under täcket och kika på Desperate innan jag kopplar in datorn och ÄNTLIGEN kan kika på vad jag vill, först ut kommer vara att kika ikapp PLL. Efter det blir de att leta reda på Chasing Life. Kärleken för internet är väl ändå helt gudomlig! Moaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0