Ludvika Festen.

Hejsan hoppsan! 
Nu är barnhelgen förbi, vinkade av barnen imorse kring nio tiden. Sedan har jag mestadels bara slappat/sovit på soffan. Vet inte om de är värmen igår som tog slut på mig men är tröttare än trött. Blir väl lätt så i denna hettan. Idag har det dock varit riktigt skönt utomhus så idag är de inte värt att klaga. 


Har ju helt glömt av att blogga om Ludvika Festen förra helgen, vi gick ut på lördagen tillsammans med Tessa och Roger. Hamnade på en fest hos vänner till dom, oerhört trevligt! Allsång och gitarr en lördagskväll i kvällssolen. Sedan åkte vi in till Ludvika och POFF sa det så var alla borta. Vi träffade dock på en massa andra vänner under kvällens gång och avslutade det hela med att se Stiftelsen. Den där Ludvika Festen alltså, vilken underbar grej! Men detta året fick jag spendera festen med den jag älskar. Det om NÅGOT är värt så otroligt mycket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0