Sjuk, ovanligt va?

Idag känns det som att de inte kommer bli många knop gjorda. Trots att jag vaknade vid åtta imorse. Legat på soffan och fryst som en galning mest hela dagen. Dock har jag pillat lite varstans i boken, Guds gåva till Madde! Den har gjort underverk med mitt humör, även fast jag mår pyton fysiskt. Nu får sommaren komma ordentligt så jag slipper bli sjuk i tid och otid. 


Denna bilden tog jag här om dagen när Johan och jag hade varit hemma hos mamma och pappa. Tycker om sånna bilder, de e lite mysiga! 

Nej nu ska jag fortsätta titta på Tonårsbossen och bara vara. Skönt är de ska jag säga er! För första gången på länge så har jag bara tagit de lugnt hela dagen utan att lämna gården. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0