Wreck this journal - part 1.

Igår var en väldigt tyst dag, jag vet. Men det var mestadels för att jag är sjuk, febertoppar och ögat ser ut som tidigare. Så igår gjorde jag inte många knop mer än att åkte och firade mosters bästa tjej som fyllde hela åtta år! Vad det går fort men dessa barn. 


Efter att jag varit där så åkte jag förbi akademibokhandeln och införskaffade mig ett eget exemplar av Sabba den här boken och oj vilken lyckokänsla det var! Kan inte garantera er att alla sidor kommer att visas på bloggen, men slänger in en uppdatering lite då och då på boken. Då hör och häpna jag dessutom fått internationella läsare på bloggen (hur det nu gick till?) Så kommer även det finnas den engelska versionen av sidorna textad. 

DRA TJOCKA LINJER. OCH DRA TUNNA.
/ DRAW FAT LINES AND THIN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0