Här går det undan.

Hejsan hoppsan. 
Så var det dags för en liten uppdatering ingen. Har väl kanske inte sådär jätte mycket att skriva om. Det var barnhelg nu helgen som var. Vi hann med jätte mycket! Sen utöver det så har väl livet bara rullat på. I torsdags hade jag visning på min lägenhet, i fredags tackade han ja. Så jag väntar på samtal från uthyrningsbolaget om att lämna över nycklarna. Det går undan det här! 

Jobbar de tre sista dagarna på denna skolan den här veckan, det är inte utan sorg i hjärtat ska jag säga er. Kommer att sakna dessa barn och alla kollegor som tusan! Ändock varit här sedan november förra året. Men men, det kommer att gå bra. 


Plockade dessa blommor och ställde i en vas innan Johan klippte gräset här i fredags. Kändes dumt att de skulle bli strimlade. Inte sant? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0