Helt olikt mig!

De senaste sminkningarna jag gjort denna veckan är något utöver mitt vanliga "naturliga" sminkningar som bestått utav beige ögonskugga och lite mascara. 

I tisdags såg mina ögon ut som så att jag hade mörkare brun/beige och ljus ljus beige mitt på ögongloben. Sedan flytande eyeliner samt en tipp längst ut. 


I onsdags hade jag denna sminkning. Mörk grön ögonskugga och ljusgrön mitt på ögongloben. 


I torsdags hade jag denna sminkning. Då var det mörk blå samt ljusblå ögonskugga på ögongloben. 


Och idag så har jag en blandning av en mörkare lila färg och mörkare röd färg, samt ljus rosa/lila skugga mitt på ögongloben. 


Som sagt, inte alls det jag är van vid att ha. Men ändå oerhört roligt att experimentera! Speciellt då jag varit såpass uttråkad dessa dagarna som varit, så då piffade jag upp dagarna med ögonen. Roligt roligt! Även fast jag inte riktigt tycker att det lila passar mig men man måste ju testa för att veta, eller hur? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0