lyckliga gatan!

Så var det dags igen. Se på fasen, två gånger på samma vecka! Vad är det som händer? Hahaha

Ville bara dela med mig lite smått utav lyckan som uppstår när jag känner att vi äntligen har en fungerande tvättmaskin, trodde aldrig för hela mitt liv att jag ens skulle bry mig om sådana saker. Men tydligen! 


Blir dessutom rent utav paff över hurpass bra mina rosor hållt sig som jag fick förra helgen, aldrig hänt tidigare att de levt så länge som dessa gjort! 


Sen vill jag även dela med mig utav att nu är vi sambos, på riktigt! Då första pappret kom idag med mitt namn tillsammans med den nya adressen. 


Vet att man inte ska lägga ut sådant på nätet men det kastet fick jag väl ta senare om fallet är så. För jag är så galet lycklig! 

Nu ska jag gå och pussa på min fina karl som blir borta resten av veckan med jobbet. Man måste ta vara på de gyllene tillfällena. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0