Allt för ofta..

Usch vad hemskt dålig jag varit nu senaste veckan på uppdatering, men egentligen har inte mycket hänt. Jobbat varje dag och efter jobbet har jag varit så slut att tanke på blogga varit obefintligt. Mest legat på soffan efter jobbet och alternativt sett på serie eller sovit. Alltid lika trött första veckan efter ett lov, men denna kommande vecka är tanken att jag ska vara mer aktiv både här, instagram och youtube. Min sabba den här boken börjar lida mot sitt slut, mindre än tjugo sidor kvar. Vad ska jag göra när den är slut? Hmm, värt att tänka på.


Gjorde dock en egen rund halsduk här om dagen, tog ca 30min att göra. Lite gles då jag hade för tunt garn men en perfekt hösthalsduk. 

Nej nu måste jag sova så jag orkar med morgondagen, hoppas alla mår bra och håller sig friska i höstrusket. 

Puss o kram! 

Kommentarer
Postat av: Anonym emma

Hallååå läst samma inlägg 5 gånger nuuuu, nytt tack?!

2015-11-13 @ 13:10:27
Postat av: Elina

bra inlägg

2015-12-06 @ 18:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0