Förlåt än en gång.

Känner att livet börjar glida efter allt mer och mer. De är ganska så mycket just nu överlag. Så då blir bloggen lidandes, löften om bättre uppdatering ges men uppfylls inte. Hinner inte riktigt med. 

Sitter för tillfället och skriver ut en hel drös med info om olika uppfinnare, vilket jag gjort den senaste veckan all ledig tid jag haft. 


Samtidigt så är det två hundar som kräver uppmärksamhet, två barn, en sambo, ett jobb, en massa. Så någonting måste sållas bort och det blir bloggen. Ska försöka att bli bättre, denna gången tänker jag inte blanda in något löfte. 

Oavsett vad så sitter jag nu och väntar på att ett 15 sidor långt dokument ska skrivas ut, än så länge är en sida färdig. Känns som detta kommer ta en smärre evighet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0