Förra och denna veckas uppslag!

I tid denna gången! Woho! 
Dock ingen video då jag inte gjorde hela uppslaget i en sittning. 


Ovanför ser vi hur förra veckan blev att se ut till slut, ändock rätt så full. Massa intressant hände här. Eller inte, lite akuten och doktor i helgen bara. 


Här ovanför ser vi denna vecka, lejontema. Hoppas att fredagen inte blir så händelserik då den är ganska så full. Med klistermärken menar jag. 


Jobbkalendern går på samma tema, samma tejp och lika klistermärken. Ganska så fint om jag får säga det själv! Händer inte så mycket där heller. Dock får ni inte se "resultatet" av den då det som sagt är min jobbkalender, kan stå saker gällande barnen där och så vidare. Men känns ändå roligare när jag mötes av detta när jag ska planera och skriva in vad som hänt eller händer. Vet dock att de är slöjd på fredag, så måste hitta på något att planera då! 

På återseende! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0