En glimt av magi..

Nu har jag min personliga rast, även fast jag älskar mitt jobb så är det denna halvtimmen jag vissa dagar värderar allra mest. 
Imorse kändes det som om någon slängt en gråsten på mig, en stor sådan. Jag blir bara tröttare och tröttare. Sover fortfarande oerhört dåligt, speciellt nu när Johan inte är hemma. Tur att jag fungerar över huvudtaget iallafall. 


Imorse på vägen till jobbet var jag tvungen att stanna och fotografera sjön, älskar hösten! Om man bortser från minusgraderna och isen på rutan men annars så. Denna fina mysiga dimma som vandrar på sjöarna hemikring är ju helt gudomlig. Saknar solen till viss del på mornarna men dessa vyer är värda så mycket mer! Dock är det extra jobbigt att kliva upp då det är kabbsvart utomhus när jag kliver upp. Men en glimt av magi får jag ändock! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0