Ett steg in i framtiden!

Hejsan hoppsan! 
Hann inte tidsinställa något till idag, men slutade relativt tidigt idag så det gör ingenting kan jag tycka. 


Idag har vi varit till framtidsmuseet med jobbet, vad roligt vi haft det allihopa! För tillfället ligger jag på soffan och tittar på dagens avsnitt av unga föräldrar. 

Imorgon är sista passet för veckan sedan är det helg, då kommer barnen igen och denna gången blir de här hela helgen som vanligt! På söndag kommer Niklas och hundarna och blir här en vecka. Då det är älgjakt nästa vecka. 

Igår kom min fina älskling hem från Estland, kramkalas deluxe! Sovit bättre än någonsin inatt, kan de ha något med att göra att Johan är hemma? Alternativt att jag fick sovmorgon? Vet inte. 

Nej kika vidare och göra i ordning lite inlägg till morgondagen, puss o hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0