Förra och denna veckas uppslag!

Så var det måndag, i vanlig ordning får ni ett inlägg där jag visar hur min förra vecka och kommande vecka ser ut i min kalender. För att krydda detta inlägg lite så kan jag med glädje (eller panik?) säga att jag gjort en video där jag planerade denna vecka. 
 

I vanlig ordning så börjar jag med att visa resultatet av förra veckan, tada! Jobbade mestadels av veckan, hints de rosa klistermärkena. Jag tyckte verkligen om det guldiga och ugglorna! 
 

Här är denna veckas uppslag. Tejpen är relativt ny från ICA MAXI i Borlänge. Älskar den blommiga nertill! De blå klistermärkena är veckans jobb, enda tiden jag vet säkert är imorgon. Resten av veckan är lite oklart när jag slutar på dagarna. Men det fylls på till nästa inlägg! Här nedanför kommer videon! 
  
 
Ljudet försvinner ungefär i mitten av videon, varför vet jag inte. Är inte helt 100 på detta med musik via youtube än, då jag alltid tagit från iMovie men känns lite drygt att ha samma låtar om och om igen. Enjoy! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0