Wreck this journal - part 6

Medan vi alla väntar på att jag ska bli frisk så kan jag uppdatera er lite med de senast gjorda sidorna i min Sabba den här boken som jag gjort. Blivit väldigt dåligt på videofroten då jag har koppor på och i händerna så inte ett dugg sugen på att visa upp dom. Så här kommer några sidor, gjort betydligt mycket fler sidor än dessa, men då skulle detta inlägg vara meterlångt. 

Och ja, jag skrev ut gårdagens inlägg och klistrade in. Kändes passande gällande att "beskriv en urtråkig händelse i detalj" då det inte är roligt att ha vattkoppor. Och de är ganska så detaljerat ändå i hur jag kom på det.. 


Kommentarer
Postat av: Skogsraah ☾

Åh, en sån där skulle jag vilja ha!

2015-10-30 @ 10:31:37
URL: http://skogsraah.se
Postat av: Cissi

Snyggt! De böckerna är så roliga, skulle också vilja ha en

2015-10-30 @ 11:24:31
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0