Förra och denna veckas uppslag!

Så var det dags igen! 
Det här med "planning" är helt och hållet min grej! Jag må kanske inte vara så jätte duktig på att rita relaterade saker, men det känns ändå kalas! 


Här ovanför ser vi hur förra veckan resulterade. Torsdagen var mer eller mindre tom, minns knappt vad jag gjorde då. Får nog snoka lite bland sms och liknande för att kunna fylla ut den dagen lite. Annars var det rätt så smyckat med grejer hela veckan. Dock bara två jobbpass, betydligt bättre än inget. 


Här ovan ser vi denna vecka. Som vanligt så är det inte alls mycket på gång men det vet man ju inte alltid söndagen när man pyntar, alltså igår för mig. Som ni kan se är måndagen ändock ganska full men det är ju idag, hade ganska så bra koll igår vad som skulle ske idag! Som ni ser så när detta inlägget publiceras så jobbar jag dessutom, vad vore världen utan tidsinställda inlägg? 

Nåja, hoppas ni alla har en underbar måndag så hörs vi ikväll när jag slutat och landat hemma igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0