Förra och denna veckas uppslag.

Så var det ny vecka, nya tag. Pratat med SYOn imorse på högskolan, de goda nyheten hon kunde leverera var att jag kan närsom hoppa på plugget igen. Den dåliga var att platsen är fast, kan inte flytta den till 4-6an. Så får söka in imorgon iallafall. 


Nåja, det är som det är. Här ovanför ser vi iallafall hur förra veckans uppslag resulterade. Massa guld och gult, för denna månaden är Go gold. Nedanför ser ni hur denna veckas uppslag ser ut, blivit bokad imorgon så de har tillkommit! Men som förra veckan kommer det att bli knökfullt till slut även detta. 


Nu ska jag, i vanlig ordning, kika på my Little Pony. Snart sett färdigt alla avsnitt på Netflix. Så då tänkte jag kolla ikapp Greys! Awesome! 

Plus att jag måste kolla ikapp på CL så jag kan ha CL-date imorgon med Emma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0