My Little Pony.

Lördag underbara lördag. 
Himlen är grå, någon strimma sol släpps igenom molnen någon gång ibland. 
Johan åkte till Smedjebacken tidigt imorse medan jag fortfarande var som tagen ur walking dead. Nu börjar huvudet äntligen vilja vara med och leka, har skrivit ut en hel drös med färgläggnings bilder från nätet då vi har en liten idé till barnen. Vi ska köpa två pärmar och sätta in alla dessa bilder i dom. Så är det bara för barnen att plocka ut den de vill måla och sätta in den sen igen. Liksom personlig målarbok. Som kan förnyas och fyllas på i all oändlighet! Vilket vi tror barnen kommer att uppskatta då de gärna målas här hemma! 


Under tiden som skrivaren går varm så ser jag på My Little Pony serien på Netflix, jag önskar att jag vore ett barn som kunde få samla på alla MLP grejer! Dock tror jag att när mitt framtida rum är färdigt så kommer det att pyntas med massa färgglada saker, bland annat MLP.  Love Love IT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0