Nu börjar de röra sig igen!

Host i hackinen! 
Nej nu har jag tröttnat på att vara sjuk, så nu ger jag mig ut i jobbet imorgon igen. Ett och samma ställe hela veckan, möjlighet till ett längre vikariat. Planering samt tidplanering finns och jag kommer möta upp rektorn imorgon och få veta mer. Vilket känns helt okej! Febern är borta och det värsta av förkylningen lika så, lite lätt döv på vänster öra men det får man väl tåla? Ja det tycker jag allt. Jag hoppas bara på att jag inatt kommer att få sova ostört, håll tummarna!  


Detta har jag blivit mött av VARJE dag jag varit sjuk, solen mitt i ansiktet. Inte direkt det man vill kanske när man känner sig mer död än levande. Jätte tråkigt faktiskt då jag vill ju vara ute när det är såhär fint väder. Men tagit en kort promenad med Olga varje dag för lite luft, finingen åker hem på lördag. BUHU! Jag vill inte. Jag vill ha kvar henne, första gången jag säger det tror jag! Men hon är ju så bra och mysig, tror nästan hon får vara kvar. Om jag blir kvar där jag hamnar denna vecka så blir hon själv ca 7h måndag-tisdag och ca 6h på onsdag med förutsättning att jag kommer hem före Johan. I värsta fall får väl Charlie lov att dela sin hundgård och fåtölj med Oggisen. Hmm, vi får väl se! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0