Nya favoritspelet!

God morgon världen. Närsom det verkar som att jag har sovmorgon alternativt ledig så är det väl självklart att jag vaknar snorig klockan halv åtta. Wiho! Ögonen går nästan i kors men kan inte somna om, alltid lika roligt. Hade nog nästan kunnat räknat ut detta redan igår då jag somnade på soffan nästan direkt efter att jag kom hem från jobbet, käkade bara sen tvärslocknade jag. 

Nåja, har spelat mitt nya favoritspel ett tag innan jag väckte Johan här åtta, inte det mest populäraste i världen att göra. Haha! 


Spelet heter Mountain goat Mountain och man är alltså en get som ska ta sig så högt upp på "berget" som möjligt. Man tjänst även in mynt som man kan köpa en låda av och i den lådan finns en get. Jag har dock haft maximal otur att iallafall 50% av fallen så har jag redan haft de getter som dyker upp i lådan. Lite lätt frustrerande då jag är ute efter en speciell. Men men, får kämpa! Med denna förkylning så blir jag nog soffliggande mest hela dagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0