Så gårdagen då..!

God morgon. 
Nu har det gått nån dag åter igen, men det är ju betydligt färre än de kunnat vara. Samt att det kommer ju en uppdatering nu! 
Igår var vi i Västansjö vid Nittbackens pizzeria, min kusin han kan han! 


Censurerade ansiktet då jag inte vet om han vill vara med på bilden eller inte, men man behöver ju bagaren för helheten liksom! Gott var det iallafall, stenugns bakad pizza. Inte varje dag man får äta det! Finns ju knappt någon pizzeria som har de, möjligtvis utomlands. 

Sen så flyttade även Chewie hem igår, han och Charlie slogs på tok för mycket helt plötsligt så för deras egen säkerhet så fick han flytta. Dock var det ändå bara tillfälligt att han var här. 


Med någon konstig ekvation som jag inte alls hängt med i så följde Olga med hem istället, så nu har vi en betydligt mycket mer krävande dam med oss då hon vägrar vara ute med Charlie. Knepigt sånt där, men hon är ändå mamma och orkar väl inte med sina barn 24/7 då hon börjar på att bli pensionär. Tror det är sagt att i år är sista gången hon jagar, sen blir det mest för att motionera henne. Sötgöta! 

Nu har ni fått lite uppdate om vad som hände under gårdagen, idag är planen att det ska städas lite och så göra en ny wtj-video då jag hunnit gjort massor med sidor sedan förra filmen kom upp. Det är inte alls många sidor kvar att arbeta med längre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0