Sjuk, sjukare, sjukast.

Hejsan hoppsan. 
Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, speciellt under gårdagen. Men jag har åter igen fått mig en ordentlig dos av förkylning. Snuva, hosta, hög feber och lätt öroninflammation. Så igår morse så vaknade jag fyra efter att ha vaknat omkring två gånger per halvtimme HELA NATTEN, sen somnade jag en timme på soffan kring tolv på dagen. Senare mot eftermiddagen så sov jag en-två timmar igen. Nu inatt har jag lyckats skrapa ihop fem timmar. Jag är helt slut! Hela kroppen gör ont och bristen på sömn är mer än tydlig. Men när de känns som att någon slängt en tegelsten i ansiktet så är det inte alls lätt att sova. Nåja, ska starta en film och försöka sova en sväng igen. Men nu vet ni iallafall varför det kommer vara lite fattigt på inlägg i några dagar. Jag har inte glömt av er, jag är bara jätte sjuk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0