Att göra, eller inte göra?

Hejsan mina kära vänner! 
Så var det tisdag, tisdag, tisdag, tisdag. Snart har halva veckan gått! Man måste vara positiv! 

I lördags skrev jag ju om att jag funderade på att göra egna klistermärken, funderingen har övergått till att jag har bestämt mig. 


(Varning för dåliga bilder) har räknat på det hela, man tjänar så mycket pengar på att göra själv. Så är det ju sååå roligt att göra! Kan kanske ha något att göra med att jag aldrig fort de förr, haha. Men ändå! Jag tror detta kommer bli hur bra som helst! 


Har gjort hur mycket som helst i helgen och sedan helgen. Mycket är dock bara för att öva och lära mig programmet och allting. Men det går bra! Än så länge har jag bara svurit en gång! 


Tillochmed påbörjat ett helt eget kit! kommer säkert skrota det, eller byta mönster. Men som sagt, övning ger färdighet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0