Med denna ring..

Idag firar jag och Johan ett år tillsammans. 366 dagar som två pusselbitar. Den ena mer knäpp än den andra, men det är på så vis vi passar så klockrent tillsammans! Det ska vara han och jag, det bara är så. 


I torsdags kom ringarna på posten som visar lite mer att det ska vara vi. 

Så spenderar dagen med tio rosa rosor på köksbordet, en ring på fingret och utedag med barnen! De leker och stojar, vi leker med dom. Vi har grillat korv på grillen, vi bara är. Den perfekta dagen för ett steg närmare "vi". Till kvällen blir det skräckfilm, ost och kex. Mys på högsta nivå! 

Med andra ord, vi har förlovat oss! 
Och jag kunde inte vara lyckligare än med den familjen jag vaknade upp med denna morgonen! Ni och jag, jag och ni. Det är så det ska vara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0