Ny månad nya tag!

Hejsan mina kära vänner. 
Så var det första april, skämt dagen. Jag har som mål att inte svara på några samtal idag, nej då! 

Men på tal om mål, för första gången på länge så har jag uppnått ett litet mål, som jag har kämpat med hela året faktiskt, startat om den första varje månad och äntligen har jag klarat målet! Mitt mål var att jag skulle blogga minst ett inlägg per dag i en månad, jag har klarat det! 


Min kalender är mer än bara en hobby, den hjälper mig varje dag! Så skönt det är att bocka av när man gjort något man velat göra. Absolut tänker jag hålla i denna trenden i april också. Men med en annan layout. Den här kalendern gör mer än bara ser söt ut, jag har en massa listor i den som jag bockar av. Har under gårdagen suttit och gjort i ordning tre helt nya listor faktiskt. Vad dom är får ni veta i ett senare skede om jag håller dessa lika hårt som bloggandet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0