Produktiv!

Eftersom det fortfarande är lov och liknande för mig så tänkte jag "what the hell!". Jag har lagt upp videos tre dagar i rad nu, då kan jag lika gärna gå veckan ut. Så idag kommer det komma upp en video, både på tuben och här. Blir inga långa videos idag och imorgon men de kommer iallafall upp. Happy? Jag e de! Både idag och imorgon kommer att vara planner relaterade videos, på söndag är det plan with me som vanligt men den kommer upp på bloggen på måndag, som vanligt. Men om ni vill ha en till video på söndag så se till att gilla detta inlägg eller kommentera ett ja! 


Men jag är fortfarande inte bekväm nog att tala till kameran, men det kommer även det närmare sommaren. Vet dock inte om jag kommer dela dessa på bloggen än eller ej. Vi får se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0