Stökig soffa och trött tant!

Hejsan mina skära vänner! 
Så gårdagen, när jag bloggade stod jag på en parkering i Ludvika. Jag, Johan, Elin och Markus träffades hemma strax kring tre, sen åt vi. Klockan sex lämnade vi huset och var inte hemma igen förens klockan var tolv inatt. Vi har varit ute och varit med en massa vänner! Vi har lekt bilkurragömma och bara pratat skit! 


Idag är det en slappdag, vi tog sovmorgon (hundra år sedan sist!) och ätit rester från igår. Till kvällen blir de hyrfilm och pizza. En riktig slödag! Men ska iallafall fixa videon som ska upp imorgon, den som skulle upp igår blev ju inte ens inspelad då hela dagens planer ändrades. Men de var en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0