Tacksam för..

Jag tror att jag har kommit in i någon slags vårtrötthet. Även fast man egentligen blir pigg, glad och energisk på våren så känner jag att jag blivit raka motsatsen. Därför tänkte jag börja med en ny punkt på bloggen, det kommer troligtvis inte komma upp varje dag. Därför får detta dela kategori med Dagens! Som för övrigt hamnat på is. 

Jag kommer att skriva ner någon eller några punkter som jag känner mig tacksam för just för stunden eller dagen. Som idag. 


Idag känner jag mig oerhört tacksam för att Johan och Charlie kom hem. Som sagt även bara för ikväll, men det är så skönt att ha dom hemma. Att inte stirra i taket eller prata med Olga i tid och otid. Bara vara vi och bara umgås. Även fastän han nu snarkar mig i örat gör det mig ingenting. Även fast mitt huvud går på högvarv med massa saker som gör att jag inte kan somna så är det ändå oerhört tryggt att ha honom bredvid mig. Det är jag tacksam för idag. 

Nu ska jag läggs ifrån mig telefonen och göra ett tappert försök till att somna, även beslutat mig för att börja åter igen med dagbok i pappersformat. Om så bars för att klottra ner tankar, idéer eller vad som än må dyka upp i mitt huvud på dagarna så jag kanske slipper ligga med det på kvällarna. 

Tack och godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0