Doris kontaktannons.

Hejsan mina kära vänner!
Ligger på soffan tillsammans med Doris och kikar på Björnbröder. Vaknade halv sju och lyckades inte somna om något igen. Så hunnit med att starta en tvätt, filma en video till youtube, redigerar och påbörjat uppladdningen. Det tar ju tusen år att ladda upp en video, igår tog det fyra timmar för en video på 2min.

Vi har diskuterat fram och tillbaka här hemma och har beslutat oss för att leta reda på en kompis till Doris. Känns som att hon behöver sällskap när jag jobbar samt någon att göra sig av med lite energi tillsammans med. Lade ut en "kontaktannons" igår kväll på instagram, hoppas på napp snart.

"Hejsan instagram.
Jag heter Doris och är en Donna på snart fyra månader. Min hönsmamma börjar snart jobba och har fått för sig att jag kommer bli ensam och miserabel så jag blev tvingad att lägga ut denna kontaktannons.

Det jag söker är en flicka som jag kan leka med när hönan är på jobbet, hon ska helst vara van vid hundar så jag kan inse att de där monstrerna inte är några monster utan riktigt hyggliga kompisar. Hon ska helst vara social då jag är det.

Så hjälp mig nu att hitta någon som kan förpesta mitt liv och stjäla 50% av uppmärksamheten som jag nu har, så inte hönsmamman har rätt och jag blir apatisk och stirrar in i väggen hela dagarna.

Kram, Doris. 🐾"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0