Plus, minus, noll.

Hejsan mina kära vänner!
Det var ett tag sedan, ett ganska så långt tag sedan. Hunnit med att hända en del ändock. Sommaren är för mig nu slut, jag började jobba i måndags. Det är skönt att äntligen ha någonting att göra av min energi på. Dock sover jag fortfarande som en kratta, men det kommer väl det också. Tar mig över tio tusen steg om dagen utan problem. Heja mig!

Har lämnat in min guldiga fana idag, får väl se vad domen blir på denna älskade kärlek i tekniskt format. Sen när denna väl är hemma så blir det att skicka in min plussa då den har spräckt glas efter en mindre "olycka" med Olga när vi promenerade här för ett par veckor sedan.

Imorgon för en vecka sedan så flyttade det in ännu en donna i huset vid namn Molly. Hon är klumpig, höjdrädd, äter absolut inte mjukmat, allmänt dryg. Passar PERFEKT i våran familj.

Det finns så mycket mer som hänt, som försvunnit ur våra liv, som kommit till. Men det får bli en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0