Den värsta tiden på året..

Hejsan mina kära vänner.
Nu har det gått ett par dagar igen, denna gången av en anledning. November. Vi alla vet vid det här laget vad jag känner för den månaden, denna var inte ett undantag. Det har hänt saker i November, på gott och ont, som snurrat till det i planeten för mig. Visst har det hänt positiva saker, men även hjärteskärande.

Det är med ett oerhört tungt hjärta jag meddelar att i fredags så gick min farfar bort, sedan dess har allting varit lite jobbigt. Han levde ett långt och lyckligt liv, men det smärtar ändå för jag kommer att sakna honom så oerhört mycket. Vilket är fullt naturligt.

Men som sagt så har de faktiskt (otroligt nog) även varit en ganska så okej månad, den slutade bara på ett jobbigt sätt. Men nu är det december, jag ser fram emot julafton, nyårsafton och det nya året som förhoppningsvis har något alldeles extra att bjuda på, mer om det i ett annat inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0