Julklappar!

Hello friends! 

Nu är det den där tiden på året när klapparna ska handlas, granen ska kläs och humöret ska vara på topp tillsammans med den singlande snön! Dock är väl så kanske inte fallet, inte fullt ut. Klappar har handlats, granen kläs dagen innan jul när man är kattägare och snön är något man hört talats om. Ungefär så är det. 

Imorgon är det dags att åka ner och se Fialotta vara lucia, förra året kunde jag inte följa men i år kan jag minsann! Vad kul det ska bli! 


Året rusar mot sitt slut, det är så mycket jag åstadkommit detta år, så mycket som jag inte hunnit. Så mycket som fortfarande kommer att hända. Älskar denna månaden! Fullt ut! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen!!!

2016-12-09 @ 19:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0