Det börjar ta..

Hejsan mina kära vänner! 
Sakta men säkert börjar denna trötthet att bli något utav ett problem. Jag orkar liksom inte riktigt med att vara såhär trött hela tiden längre, men tror som skrivet tidigare att en förkylning lurar i kroppen. Den har bara inte velat bryta ut ön, antar att den väntar en vecka då bästa fredag går vi på sportlov. Jag har ju en tendens av att vara sjuk på loven. Nåja den dagen den sorgen. 


Denna barnvecka börjar lida mot sitt slut, som jag förstått det så åker lilla rumpnissen på fredag. Då har han varit här en hel vecka, som vi lekt och busat! Men tror minsann han kommer tycka att det kommer bli skönt att få träffa mamma och syrran igen. Inte lätt att vara liten på alla plan. 

Nej nu ska jag slå igen mina gröna, imorgon vankas det friluftsdag och massa skoj på jobbet, hoppas bara jag inte somnar i pulkabacken, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0