Det kom som en käftsmäll..

Hejsan mina kära vänner! 
Det har gått ett par dagar sedan sist. Vilket jag ändå förutsåg att det skulle bli rätt så tomt här på bloggen denna veckan. 

Måndag-onsdag så gick allting hur bra som helst! Energin låg på topp och allt var väl, sen kom onsdag eftermiddag. Den stora tröttheten slog mig likt en käftsmäll i ansiktet. Sen sov jag från de jag kom hem till torsdag morgon. All spänning inför nya jobbet och nya klassen liksom släppte. Därav låg aktivitet överallt, varit så galet trött. Sovit middag nästan varje dag samt somnat tidigt. 


Därav brist på bilder så delar en bild från förra helgen då jag gjorde ett tappert försök till ny profilbild på fejjan. Nu ska här fortsattas titta på sagan om ringen innan det är sängdags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0