Förra och denna veckas uppslag!

Så då, idag har jag äntligen planerat ikapp denna vecka i kalendern, lyckades även med en video. Dock blev inte klippet då jag gjorde i ordning nästa vecka med, tråkigt nog. Idag är inte min dag. Men det kommer en bild iallafall på hur den resulterade. 
 
 

Här ovanför ser vi förra veckans resultat. Massa guld och massa väder. Massa hit och massa dit. 
 

Här ovanför ser vi denna veckas uppslag, då jag gjorde detta idag har jag hunnit fylla i en del. Även glömma en hel del. Drygt om ni frågar mig. 
 

Här ovanför har vi kommande veckas uppslag. Då detta inlägg kommer upp idag och inte måndag. 
 
Det finns även en video med i detta, men som jag skriver redan högre upp så saknas klippet för nästa vecka, alltså vecka 7. Men, enjoy!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0