Jag blir galen!

Hejsan mina kära vänner, ny dag nya tag. 
Nu är helgen förbi, den gick med en rasande fart. Men jag hann med att spela mitt älskade sims faktiskt. Som jag planerat i mitt huvud då jag inte riktigt har tid eller ork på vardagarna längre. Så jag har nött som en tok, men i lördag fick jag minsann lite problem med mitt huvudkontor om hur jag skulle reagera. 
 
 
Här ovanför ser vi min favorit sim genom tiderna, helt otroligt! Helt perfekt! Men hennes min beskriver mer eller mindre just min frustration där i Lördags när jag spelade just detta. Hade lite motgångar om vi säger så, pappan i familjen avled i en tragisk spisolycka då mamman i familjen satte eld på den. Helt oprovocerat! Ville inte direkt att det skulle hända. Nåja, när jag ca trettio minuter senare skulle spara för att stänga ner det då det började lagga så gick det inte att spara. Självklart. Så fick avsluta utan att spara. Sedan startade jag upp det en stund senare och då dog denna gudinnas syster istället i en brand vid grillen (Även detta helt oprovocerat, förstår inte riktigt varför de helt plötsligt lyckas sätta eld på allt!) men samma problem hände där, det gick inte att spara. Så när jag nästa gång logga in så lever både hon och pappan fortfarande. Usch sånt får mig att radera hela familjer och börja om, men vill ha denna simmen. Så tänkte vänta tills hon blir vuxen så flyttar vi ut. Då hon nu är tonåring.
 
 
Så lämnar vi mamman, pappan och systern till deras brandfarliga öde. Uschameja! Till råga på det, så mamman till pappan (Alltså gen 1 heter Gunilla, gen 2 heter Shayna, gen 3 heter Hugo, gen 4 är dessa två damerna) Shayna hon har dött och återuppstått ett par gånger där under lördagen hon också. Dock av ålder, dödorsaken alltså. Men sen så kan hon typ helt plötsligt finnas med igen, sen dör hon igen. Någon som förstår min frustration?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0