När man inte räcker till.

Ingen ork, ingen ork, ingen ork. 
Jag har bokstavligen ingen ork. 

Det kommer alltså inte komma upp någon "denna veckans uppslag"s inlägg då jag inte har någon ork. Kommer hem från jobbet och kämpar med att hålla mig vaken, ta mig igenom sysslorna som måste göras. Alla måsten. Måste, måste, måste! För första gången sedan jag fick kalendern så kommer det inte pyntas denna vecka. Jag får pynta den i efterhand. 


Det är lite halvmörkt och tråkigt ute, snön vräker ner. Jag ligger under filten i soffan och kämpar tappert med att inte somna. Vilket jag börjat göra igen, sover på soffan tills Johan väcker mig. Vissa dagar äter jag inte ens kvällsmat utan går bara upp till sängen och fortsätter sova. Förstår inte vart denna trötthet kommit från. Men den behövs tydligen! Annars hade den inte kommit. 

Så därför ekar min kalender tom, lika så bloggen de senaste dagarna. Ingen ursäkt, men en förklaring. Ha tålamod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0