Jag älskar kontorsmaterial!

Hejsan mina kära vänner! 
Idag är det en såndär dag som jag sent igår kväll gjorde en låång "att-göra" lista till, det jag gjort än så länge är: klivit upp, lagt mig på soffan, spelat Sims och plockat i och ur diskmaskinen. Tror ni att något utav de står med på listan? Nej det gör ju inte det. Jag har ingen ork, jävla förkylning. 


Igår åkte vi till IKEA och jag fick släppa lös mina hämningar. Jag köpte de mesta småplocket, allt och lite till. Dock köpte jag penskrinet, whiteout, de stora gemen och guld o silver pennorna på city gross i Falun. För vi var nämligen dit också, för att hälsa på Elin och Markus i deras nya hem. 


Idag fick jag två små paket på posten. Hade glömt av att jag ens hade beställt någonting så det blev en överraskning!


I paketen fanns dessa roliga post-it lapparna! De är från fyndiq allihopa. Finns hur mycket som helst där, önskar att jag kunde ha en av varje! Men får fylla på denna kvot sakta men säkert. Två stycken är dessutom present (därav dubbletter) så jag ska ju inte ha allihopa för mig själv heller, så de kommer nog gås igenom ganska så snabbt! 

Älskar dock de med dalahästar och dalakullor, det är notislappar med temat "Sverige". Gillar att Dalarnas starkaste föremål används för att representera Sverige. 

Nej nu ska jag nog göra ytterligare en sak som inte finns med på listan, ha de gott så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0