Kan man, gör man!

Dagarna börjar gå i mönster igen. Samma sak från morgon till kväll. Vakna, äta, sova. Dock så har jag idag gjort nya dividers till min kalender. Bara för att jag kan! 


Det blev inte riktigt som första tanken var, men jag är ändå nöjd med dom. Det är superkul när man dessutom har en laminator som kan göra allt lite mer stadigt! Oroar mig ändock lite över att jag kommer att bli helt inne på detta, alltså att göra dividers. För det är så roligt! Men man kan bara ha en uppsättning i per gång, tråkigt nog. Så har jag bara en kalender också, haha! 

Så om någon tycker om mig lite extra mycket så vill jag mer än gärna ha en till. Om inte annat kanske det finns någon annan som har en kalender som vill ha dividers? Jag vet inte jag. 

Håller även på att fundera ut ett namn till min youtubekanal. Nu när jag tänker bli lite mer seriös med den så känns det som att Madelene Holmstrom är lite väl svårt att hitta. Så det lutar mot MadeleneHo som jag heter överallt annanstans, eller PlanMaddie då den är mest inriktad på just planning. Hjälp mig avgöra! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Madeleneho ofc

Svar: Det blev det också ;) ..
Madelene Holmström

2016-01-15 @ 13:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0