Love Love IT!

Så var det åter igen lördag! 
Började dagen med att vakna för grabbarna här hemma, så gick ner till soffan och kikade lite youtube tills dom kom ner. Sen var de full rulle, vi har rivit ut nästintill allt inne i pluggrummet. Bara skrivbordet som ska ut därifrån sen ska de städas av sen är det spackling på gång! Planerar att hinna med det imorgon, men hur det blir får vi se. 


Idag åkte adventsljusstaken undan och dessa fin fina ljuslyktor jag fick av Roger i klappdragningen fick pryda bordet. Tillsammans med den matchande vasen, jag älskar dom! 

Imorgon har jag planerat ett blogginlägg samt två stycken videos till youtube. Tänkte sätta igång med allting vad gäller blogg och tub nu när jag blir hemma här ett tag framöver. 

Nu ska jag se färdigt på Pinocchio tillsammans med pojkarna innan det är dags för oss alla att sova. 

Vi ses imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0